fox glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu fox glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu

fox glacier

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hoi ,
Zit intussen op het zuidereiland . Wifi is niet zo makkelijk te krijgen als ik dacht. Tot nu was het weer prachtig . Krijg nu slecht weer van uitloper van cycloon Lucy. Heb op een eiland gezeten op marlborough sounds van god en iedereen verlaten. Was prachtig. Maak veel wandelingen . Er zijn wandelingen van een half uur tot 8a 9 uur. Die van 8 uur doe ik niet ivm knie. Nieuwe schoenen heb ik intussen gekocht. Gister aan het eind van de middag helikopter vlucht naar de gletsjer gemaakt. Ook heel mooi. Ik heb ook op zee gekayakt wat ook heel leuk was. Zie ook regelmatig dolfijnen die naast de boot komen zwemmen. Morgen naar queenstown. Daarna staan er weer aktiviteiten op het programma . Precies weet ik het nog niet. Weer iets van roeien, jeepsafari. Kijk wel wat ik ga doen.
Groetjes magda

  • 16 Maart 2014 - 18:57

    Cokkie :


    Fijn te lezen, dat je zoveel leuke dingen doet en dat je geniet. Ik zoek voor de zomervakantie, maar denk toch niet dat Sawadee iets voor mij is. Veel wandelen, gezond, maar toch.Jij geniet ervan en hebt spannende ervaringen en dat is leuk om te lezen. Geniet nog van je laatste week. Veel liefs van Cokkie

  • 16 Maart 2014 - 19:43

    Heleen:

    Indrukwekkend wat je allemaal doet. Nog heel veel plezier, de laatste week,
    liefs Heleen

  • 19 Maart 2014 - 21:59

    Boukje:

    Hoi Magda,

    Bij jouw avontuur vergeleken hadden wij een heel rustig verblijf in China. Beetje thuiskomen was het. Hartelijk ontvangen, leuke dagen gehad met oude vrienden.
    Nu thuis sinds gisteren is het ook weer fijn.
    Geniet jij nog maar even...... Voor je het weet zit je weer in Krimpen en daar is het wel heeeeeel rustig.

    Lfs B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2014

fox glacier

09 Maart 2014

whakapapa

08 Maart 2014

whakapapa

05 Maart 2014

rotarua

23 Februari 2014

Test voor Tinie

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 2211

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: