whakapapa - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu whakapapa - Reisverslag uit Whakapapa Village, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu

08 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Whakapapa Village

Hoi
Vandaag zou ik een track maken in whakapapa ( spreek uit fuck a papa???)
Met goeie moed begonnen aan de 17 km lange tocht de vulkaan op. Ik hoorde dat we op een gegeven moment een trap op moesten die een uur duurde. Ik kreeg ook last van
Mijn knie. Toen lag mijn zool half van mijn schoen en dat was het teken dat ik Nasr beneden moest. Ik ben toen een moeilijk pad afgegaan als een soort pipo. Mijn andere schoen was ook kapot. Straks verder.

• 08 Maart 2014 - 10:17

Heleen:

Wel heel vervelend voor je, maar zo te horen, ben je toch beneden gekomen.
    Nog andere spannende dingen gedaan? Ik hoor graag het vervolg
    liefs Heleen

• 08 Maart 2014 - 16:34

Loes:

Is dan een dubbel zware tocht. Hoop dat je er toch nog een klein beetje van genoten hebt en dat je knie snel verbeterd. Is het een leuke groep?

• 08 Maart 2014 - 16:54

Cokkie:

Wat stoer, dat je eraan begonnen bent. Ik moet er niet aan denken. Zou het ook niet kunnen. Weer een ervaring rijker. Ben je helemaal in je uppie naar beneden gegaan ? Hier is het voorjaar. Prachtig weer. Nou meisje geniet van alles, veel moois en plezier. Love Cokkie