rotarua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu rotarua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Maggyinnieuwzeeland - WaarBenJij.nu

rotarua

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hoi, ik ga het nogmaals proberen. Mijn vorige verhaaltje is niet verstuurd. Singapore is een mooie schone stad. Erg warm was het er wel .
Zit intussen in nz. Auckland heb ik eigenlijk niet goed gezien. Maar wat ik gezien heb was gezellig. Ben naar een vulkanisch eiland gevaren. En daar rondgelopen .
Zou met de dolfijnen zwemmen. Heb ze wel zien zwemmen en springen masr er niet mee gezwommen . Ze hadden baby s.
Gisteren heb ik gezeild. Was erg mooi. Wel 2 buien gehad maar daarna prachtig weer. Morgen horen jullie meer. Ga iets spannends doen. Nee niet skydiven. Groetjes.

  • 05 Maart 2014 - 10:28

    Annet :

    Hoi Magda ,
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt, zal wel een drukke reis zijn met veel indrukken!
    Is het een leuk gezelschap?
    Geniet ervan!
    Groeten,
    Annet

  • 05 Maart 2014 - 15:57

    Elise:

    Nou je ziet het , deze heb ik wel ontvangen.
    Ben benieuwd wat je voor spannends gaat doen. Neem niet te veel risico, we zijn je graag weer heel in k
    Krimpen.
    Het is hier bijna lente. We hebben de tuinset al klaar gezet , want de voorspellingen voorde eesret 14 dagen zijn prachtig.
    Geniet van de reis , je zult nog wel hele mooi dingen zien. Veel plezier bij de Moari people.
    Lieve groeten

  • 05 Maart 2014 - 17:25

    Cokkie:

    Hi, Leuk van je te horen. Klinkt allemaal heel goed. Ben benieuwd wat je gaat doen. Take care ! Liefs Cokkie

  • 05 Maart 2014 - 17:40

    Heleen:

    Spannend hoor allemaal, veel indrukken natuurlijk, ben erg benieuwd wat je gaat doen! Hier is het fantastisch weer en wens jullie hetzelfde toe. Geniet ervan!!
    Liefs Heleen

  • 08 Maart 2014 - 09:09

    Gerrit:

    Klinkt mooi allemaal. Is de natuur indrukwekkend? En is het gezellig in de groep? Ga je ook nog de bergen in of blijf je meer bij de kust? Heel veel plezier en geniet ervan!
    X Gerrit en Alexandra

  • 08 Maart 2014 - 18:15

    Cariene:

    Hoi wereldreiziger,


    Blij wat van je te horen. Even ter info ik krijg al Je verhalen binnen.
    Jammer van de dolfijnen maar och er zijn nog meerdere bestemmingen waar je ook met ze kunt zwemmen!!!! Dus mag op naar een volgende reis. Joehoeeee !!
    Wij hebben zomerse temp in Nederland heel bizar voor begin maart!!☀
    Is het een gezellige groep?
    Hoop snel weer wat
    Van te horen!!

    Liefs ca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2014

fox glacier

09 Maart 2014

whakapapa

08 Maart 2014

whakapapa

05 Maart 2014

rotarua

23 Februari 2014

Test voor Tinie

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2217

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

27 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: